Juldagskvällen

Hej allihopa!
Har inte bloggat på ett långt tag nu så jag tänkte börja igen så det passar ju bra när man har jullov och mycket tid.Igår var det ju julafton och jag fick många fina presenter av kompisar och släkten,tack.
Här kommer några bilder från det jag fick igår;)


En MJJ (tidning) om hans liv i branschen+cd box ,cd samling




MJJ ♥ s självbiografi ,moonwalk



Ljusa jeansleggings+en tröja där det står don´t blame me (skyll inte på mig)


 
Mina rosa skull candy hörlurar,jättebra ljud




ett par rosa shepherd-tofflor,jättesköna

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig.
Imorn kommer Esme hit och hänger lite spelar det nya Wii spelet jag fick.
Godnatt <3

P.S Fick även Photoshop men jag håller än så länge på och testar så håll utkik efter ny header framöver,kanske



 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att du börjar blogga igen!

2009-12-25 @ 23:21:53
Postat av: Nia

sv:Tack så mkt vad roligt.Fortsätt att besöka;)

2009-12-25 @ 23:22:52
URL: http://niagoskate.blogg.se/
Postat av: Annie

var har du köpt dina tofflor?

2009-12-25 @ 23:23:54
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 01:48:08
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: M I M I

vill också ha sånna där rosa skull candy!!

2009-12-26 @ 14:54:15
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mj lover♥

heej

såg att du hade fått mj böcker i julklapp

-såna vill ja oxå ha!!avundssjuk



//mj lover♥♥

2009-12-30 @ 13:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0