hejsan

hej
Dan började väl bra men det som var riktigt fel var att jag inte hade sovmorgon:( Sen fortsatte det med mitt favorit ämne musik (var ironisk där)
Efter skolan åkte jag å Hannah till träningen och på väg till tunnelbanan såg vi en Cartdor reklam och vi sa:
Hannah: Å nu blev man ju sugen på glass
Nia: AAA men gud jag med fast den ser inge god ut
Nia och Hannah samtidigt: Vi köper!!

Fattar att det kanske inte ee så kul om man inte va me men ändå . och hela bussresan körde vi
I like your earhole!
Thanks,by the way ,I like yor nosehole
aa det fortsatte med hela kroppens hål typ nämner inte alla;P

Men på hannah s blogg

Skriv ditt namn med fingrarna: Nicolina
Skriv ditt namn med hakan:njkc kl,lkjn sa
Skriv ditt namn med foten:nkicollikn za
Skriv ditt namn med örat: k,mk  b  v
Skriv ditt namn med näsan:hi8d9o8ihjqw
Skriv ditt namn med munnen:an.nicoi

bortse mitt fula ansikte
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0