Plugga


Jag ebba och bea i skolan för nån vecka sen

Hej
Just nu sitter jag och tittar på tv men har bestämt mig för att börja plugga alldeles strax. Har egentligen inget spännande att berätta.Senare kommer jag iaf att visa min nya pyjamas.
Tycker det var bra att Mariette åkte ut igår,hejade verklligen inte på henne.Tycker att Tove och Erik ska vara i final.Det var ju fett kul att kameramannen sprang in i Erik .
Men nu har det blivit dags för att plugga sv,spanska och english.
Goodbajs skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Simone

sv: Mjae, det är inte jag som bakat dom, haha :D Annars hade jag fått börja riktigt tidigt :D

2009-11-28 @ 15:11:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0