Saknat bloggen sjukt mkt!

Hej allihopa som ni har märkt har jag inte uppdaterat på ett tag men nu ska jag börja blogga igen.Har saknat bloggen jättemkt.
De här två veckorna har det egentligen inte hänt så mycket förutom att jag har tävlat vilket gick bra,kom trea.
Men imorn hade jag och mamma tänkt att gå på This is it,har velat se den länge så det var bra att de förlängde tiden;)Kankse baka lussebullar också:Phehe Men idag när jag kom hem från träningen så såg jag att vi hade fått en Soda stream så nu sitter jag och kollar på Idol och dricker julmust.

det var så svininfluensan började haha men jag tog iallafall sprutan igår.Jag är inte känd som någon griskyssare direkt haha.

Men nu ska jag bara kolla klart på Idol och sen blir det sängen för min del♥



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

armen lossnar typ av vacinet..eller det käns som de iaf :S

2009-11-15 @ 20:14:58
Postat av: Esmeralda

armen lossnar typ av vaccinet..eller det känns som de iaf :S

2009-11-15 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0