Träning

Hej allihopa!
Kom hem för någon timme sen efter orienteringen,vilket gick ganska bra.Men om några timmar ska jag iväg till träningen och köra järnet,ska även få min nya tävlingsdräkt idag så det ska bli skoj.
Jag tackar så mkt för alla söta kommentarer jag får och jag är jättetacksam om era åsikter och tankar<3
Jag kom ihåg när jag hade högst 1 kommentar per inlägg och nu har jag ungefär 20,börjar bli stor här,nä skoja bara men jag gillar verkligen att ha så många fler besökare och skulle tycka det var roligt med ännu flera.  

Nu ska jag kolla lite på ICarly och sen göra mig iordning.Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: tess

tackar! :)



din blogg var också fin. jag gillar den stora bilden på dig själv. jag äger inga såna på mig. :/



kul med orientering! det var längesen...

2009-09-24 @ 13:16:24
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: Konståkning lät inte fel du, så roligt, hoppas det går bra! :D

2009-09-24 @ 13:28:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0